Ruilen en retourneren / terugsturen kan
En wanneer mag u nu iets terugsturen? Als een artikel onbeschadigd en niet gebruikt is kan het ten alle tijden retour. Mits binnen 10 werkdagen gemeld na levering. Graag per e-mail melding maken van een retour zodat we weten dat uw jouw pakket kunnen verwachten.
Wanneer kan een artikel niet retour? Als het artikel is gewassen kan het niet retour, alleen artikelen die we weer kunnen verkopen mogen geretourneerd worden.
De verzendkosten zijn echter wel voor uw rekening, retourzendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet aangenomen.
Vervolgens krijgt u uw geld terug.
Wij storten dit op uw rekening, uiteraard min de door ons gemaakte eventuele kosten.
Indien u andere producten of een andere maat wilt ontvangen kan dit uiteraard ook, dan graag opnieuw bestellen, omruilen kan niet via de webshop. Dus u stuurt het ene terug en krijgt geld terug en besteld het juiste product. Mocht een kortingscode op dat moment zijn vervallen, meld u dit, dan maken we een credit.
U kunt artikelen retour zenden naar:
Lievelingslinnen, Langstraat 85B, 3771 BC Barneveld
Indien u na het versturen van de te retourneren artikelen nog vragen hebt, kunt u deze vraag mailen naar verkoop@lievelingslinnen.nl o.v.v. “retouren”.
Ruilen en retourneren in de winkel in Barneveld
Je krijgt bij ons je geld terug wanneer je onder de juiste voorwaarden een artikel retour brengt of omruilt.
RUILEN: Wanneer je beddengoed of een sprei wil ruilen in de winkel, kan dat als het onbeschadigd & ongebruikt is en de verpakking in tact is.
RETOUR: je mag beddengoed of sprei retourneren wanneer
- het ongebruikt is
- de verpakking in tact en compleet is
- geen geuren van huisdieren of sigaretten aan kleven.
NIET RETOUR: Dekbedden, kussens en matrassen worden om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen. Wij verkopen u ook graag nieuwe producten in verpakking.
RETOUR: dekbedden, kussens en matrassen worden alleen nav een klacht beoordeeld en omgeruild. Bij terechte productie/fabrieksfouten wordt het artikel omgeruild, dan geven we geen geld terug. Omdat deze artikelen dagelijks en intensief gebruikt worden zullen we vaak de fabriek raadplegen ivm productienummers.
Wil je een artikel ruilen?
Neem dan eerst contact met ons op zodat we het artikel vast voor u kunnen reserveren. Komt u dan binnen 14 dagen het artikel omruilen?